Selasa, 28 Oktober 2008

JAMUAN HARIRAYA JALAN IMPIAN 6,TAMAN IMPIAN INDAH 27HB OKTOBER 2008 JAM 2.00 PETANG






Sambutan diadakan dalam suasana meriah . Acara dimulakan dengan bacaan doa oleh saudara Anuar Jalan 6. Menu utama juadah sambutan kali ini ialah Kambing panggang yang ditempah khas dari Zul Jelapang Warisan Sg. Buloh dan nasi goreng cina yang digoreng oleh chef Zulkifli pakar masakan jalan 6 dibantu oleh Idah ,Nora Akmal,kak Sham dan kaum ibu jalan 6. Juadah lain yang dihidangkan pada hari tersebut adalah sumbangan dari penduduk2 jalan Impian 6.Antaranya ialah mi goreng,bihun goreng ,nasi himpit Pn. Ros ,laksa cikgu Md Noor karipap ,sandwish,kek special dari ummi ,puding ,buah-buahan dan kuih-muih. Minuman disajikan dengan air limau nipis yang dibancuh khusus oleh saudara Radhi, Wartawan jemputan En.Kamis dan Ina turut serta memeriahkan lagi suasana.
Kepada Pn.Azlina Jamil dan Pn. Nora Akmal diucapkan berbanyak terima kasih kerana sanggup bersusah payah membeli barang-barang keperluan pada hari tersebut.Jauh tu pergi shopping.
Terima kasih diucapkan kepada penyumbang hamper untuk cabutan bertuah dari Hijaz dan kedai runcit Aceh. Hanya lima peserta dipilih untuk cabutan bertuah. Tahniah diucapkan kepada pemenang bertuah pada hari tersebut. Antaranya keluarga En. Elias, En. Kamis. En. Md Noor ,Pn. Zulinah dan En. Husin.
Kepada tetamu yang hadir pada jamuan hari raya Jalan 6, diucapkan berbanyak terima kasih kerana sudi meluang masa dan beramah mesra dengan warga kami.
Pada malamnya diadakan jamuan ringan dengan hidangan istimewa sup kambing dan roti yang disumbangkan oleh En Rashid dan keluarga.Majlis berakhir jam 11 malam dengan gotong royong mengemas peralatan dan khemah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...